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Rua Dr. Teófilo Braga, 21
2670-480 Loures, Portugal
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(351) 913 767 671
(351) 219 886 346
E-mail: info@lvlconsulting.pt
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Improve people's financial literacy and security!
Offering tailored and unbiased consultancy services to our clients.
Somos uma equipa com um objetivo comum: fazer a diferença na vida financeira das pessoas!
Como? Contamos com profissionais especializados em seguros, que procuram e apresentam as melhores soluções do mercado, adaptadas às necessidades de cada cliente que recorre aos nossos serviços.
O nosso objetivo é permitir que os nossos clientes poupem tempo e dinheiro.
A DS SEGUROS pertence ao conceituado GRUPO DECISÕES E SOLUÇÕES, presente no mercado desde 2003. Em resposta à necessidade do mercado financeiro, em 2016, criámos a DS SEGUROS, especializada na prestação de serviços de aconselhamento personalizado e independente a particulares e empresas, com soluções 360º na área de mediação de seguros.
Com este serviço de aconselhamento profissional e independente, conseguimos ajudar centenas de milhares de famílias e empresas a reduzir os seus encargos com seguros todos os anos, o que lhes tem permitido aumentar o rendimento disponível e melhorar a qualidade de vida e a situação financeira no final do mês.
Os valores apresentados são meramente indicativos.
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913 767 671 (chamada para a rede móvel nacional)
Email
loures@dsseguros.pt
A DS SEGUROS é uma marca da Decisões e Soluções Intermediários de Crédito, Lda, que está inscrita junto da ASF (Autoridade de Supervisão de Seguros e Fundos de Pensões) com a categoria de Agente de Seguros, sob o nº DS SEGUROS is a brand of Decisões e Soluções Intermediários de Crédito, Lda., a company registered with the Portuguese Insurance and Pension Funds Supervisory Authority (ASF) as an insurance agent under number 409311648/3. DS SEGUROS is authorized to operate in both the life and non-life insurance sectors. You can verify this information on the ASF website at www.asf.com.pt www.asf.com.pt.
In case of a litigation, the consumer may resort to an Alternative Dispute Resolution Entity (ADR) for consumer disputes:
Centro de Informação, Mediação, Provedoria e Arbitragem de Seguros (CIMPAS)
Av. Fontes Pereira de Melo nº 11, 9º Esq, 1050-115 Lisboa – Telf. 213827700 (chamada para a rede fixa nacional) – geral@cimpas.pt
Centro de Informação, Mediação, Provedoria e Arbitragem de Seguros (CIMPAS)
Rua do Infante D. Henrique, nº73, Piso 1, 4050-297 Porto – Telf. 226069910 (chamada para a rede fixa nacional) – cimpasnorte@cimpas.pt
Centro de Informação de Consumo e Arbitragem do Porto (CICAP)
Rua Damião de Góis, 31, Loja 6, 4050-225, Porto – Telf. 225508349 (chamada para a rede fixa nacional) – cicap@cicap.pt
Centro Nacional de Informação e Arbitragem de Conflitos de Consumo (CNIACC)
Rua D. Afonso Henriques, 1, 4700-030 Braga – Telf. 253 619 107 (chamada para a rede fixa nacional) – geral@cniacc.pt
A Decisões e Soluções – Intermediários de Crédito, Lda possui livro de reclamações electrónico. Poderá aceder ao mesmo através do endereço http://www.livroreclamacoes.pt
Complaints from Policyholders, Insured Persons, Beneficiaries and Third Parties Affected To Whom It May Concern This is to inform you that all complaints from Policyholders, Insured Persons, Beneficiaries and Third Parties Affected must be immediately sent by email to reclamacoesseguros@decisoesesolucoes.com. The email should be accompanied by supporting documentation and an explanation of the situation that is generating the complaint. DS SEGUROS has a dedicated team that will handle all complaints, taking into account the following aspects: Communication: We will diligently communicate with the insurers and employees involved to gather the necessary information for the resolution, explanation and response to the Policyholders, Insured Persons, Beneficiaries and Third Parties Affected who made the complaint. Timeliness: We will strive to resolve all complaints as quickly as possible, in accordance with the established deadlines and procedures. Transparency: We will keep you informed of the progress of the complaint and the steps being taken to resolve it. Fairness: We will treat all complaints fairly and impartially, in accordance with the applicable laws and regulations. If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact us.
a) The fair, conscientious, and transparent treatment of policyholders, insured persons, beneficiaries, or injured third parties.
b) Proper handling of the information and clarification needs of policyholders, insured parties, beneficiaries, or injured third parties, considering their respective profiles and the nature and complexity of the situation.
c) Adequate handling of personal data of policyholders, insured persons, beneficiaries or injured third parties;
d) Proactive identification and mitigation of conflicts of interest, with a specific focus on complaints handling procedures;
f) Prompt and efficient handling of claims processes: This encompasses claims submitted by policyholders, insured individuals, beneficiaries, or injured third parties.
This Policy for the Treatment of Policyholders, Insured Persons, Beneficiaries and Affected Third Parties has been disclosed internally and is available for internal and external consultation.
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